اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سردار نوراللهی: موشک‌باران عین‌الاسد تجلی قدرت ایران در منطقه است

پیشکسوت عرصه ایثار و شهادت گفت: اگرچه تمامی پایگاه‌های امریکا در منطقه در آماده‌باش بودند و همه این پایگاه‌ها مملو از امکانات و تجهیزات هستند، مهم‌ترین پایگاه امریکا در منطقه را موشک‌باران کردیم و این قدرت ایران را تجلی ساخت.

سردار نوراللهی: موشک‌باران عین‌الاسد تجلی قدرت ایران در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار الله‌نور نورالهی در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کردستان که هم‌اکنون در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: از اینکه مهمان شما پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار شده‌ام بسیار خوشحال و خداوند را برای این توفیق بزرگ شاکر هستم.

وی تصریح کرد: شما از جنس شهادت هستید و اسلام هم با جهاد می‌ماند و اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به قدرت برتر دست یافته است همت و زحمت پیشکسوتان است.

وی به موشک‌باران عین‌الاسد اشاره کرد و گفت: اگرچه تمامی پایگاه‌های امریکا در منطقه در آماده‌باش بودند و همه این پایگاه‌ها مملو از امکانات و تجهیزات هستند، مهم‌ترین پایگاه امریکا در منطقه را موشک‌باران کردیم و این قدرت ایران را تجلی ساخت.

وی تصریح کرد: وقتی موشک‌های ایران سپهر آسمان را در نوردید و پایگاه آمریکا را زدند آنجاست که ادعای قدرت جهانی مصداق دارد.

به گفته سردار نوراللهی، اگرچه ترامپ اعلام کرده بود که اگر ایران بخواهد انتقام در هر سطحی بگیرد، ما 52 نقطه ایران را می‌زنیم، در چنین شرایطی ایران تحلیل کرد و تصمیم گرفت و در یک تدبیر مردانه، شجاعانه، آگاهانه و در اوج قدرت و به شکل آشکار به دشمن اعلام کرد که انتقام سختی می‌گیریم و انتقام گرفتیم و اینجا میزان و مقیاس قدرت اندازه‌گیری می‌شود.

به گفته وی، مظهر قدرت ما شهدا هستند، انسان‌هایی که معرفت، اخلاق، مردانگی، غیرت و فداکاری را با ادبیات امروز معنا کردند و به جوامع بشری تفهیم کردند.

سردار نوراللهی اظهار کرد: امروز ما به قدرت جهانی تبدیل شدیم، چرا چون بزرگترین قدرت دنیا در مقابل ما قرار گرفت و ما آمدیم با او درگیر شیدم و پایگاهش را موشک باران کردیم و قدرت نمایی کردیم و در کنار آن قاعده جنگ را رعایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از همین عرب‌های خودفروخته به آنها گفته بود، شما در کاخ‌های شیشه‌ای قرار گرفته‌اید چرا به سوی دیگران سنگ پرتاب می‌کنید مگر نمی‌دانید پاسخ کلوخ سنگ است و نمی‌دانید ایران تصمیم قاطع گرفته است.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت اذعان داشت: قدرت جهانی نتیجه خون شهیدانی چون سپهد سلیمانی و ابومهدی المهندس است، شهادت مالک اشتر بزرگ که تعریفش در ظرف واژه‌ها نمی‌گنجد.

وی اذعان داشت:‌ رهبر معظم انقلاب تشییع پیکر این شهید و زدن پایگاه هوایی آمریکا را یوم‌الله عنوان کردند و ایام‌الله یک وظیفه ایجاد می‌کند که باید علل دوام تکرار کنیم، همانطور که هر ساله دهه فجر می‌گیریم هرساله هم باید روز شکستن هیمنه بزرگترین قدرت دنیا یعنی آمریکا را باید یادآوری کنیم و نگذاریم به ورطه فراموشی سپرده شود.

سردار نوراللهی تصریح کرد: ما با همین روحیه شهادت‌طلبی عزیز هستیم این نغمه‌های شومی که برخی حضرات می‌گویند این سرودهای سخیف در شان یک نظام قدرتمند مانند ایران نیست که بیایم کد ضعف و سستی به دشمن بدهیم.

وی گفت: چرا به دشمن کد ضعف می‌دهید و می‌گویید نمی‌توانیم و ملت گفتند می‌توانیم و بچه‌های این ملت هم توانستن را به دشمنان نشان دادند و امروز دشمن عزا گرفته است.

سردار نوراللهی عنوان کرد: عزت در سایه هیچ کنوانسیون و هیچ برجام بی‌فرجامی حاصل نمی‌شود چرا که عزت و اقتدار در ضل کنوانسیون‌ها و برجام‌های نافرجام و معاهده‌های کذا و کذا حاصل نمی‌شود.

وی اذعان داشت: اگر دشمنان جرات رویارویی با ما را ندارند نتیجه تلاش، مردانگی و ایثارگری پیشکسوتان است و اگر قرار است که این انقلاب با این قدرت بماند و وسعت پیدا کند ما باید جهاد و شهادت به عنوان رمز پیروزی داشته باشیم و از آنها فاصله نگیریم.

سردار نوراللهی افزود:‌ ما برای تزریق خون در شریان‌های انقلاب 230 هزار شهید دادیم، می‌گویند هر جانی خودش جهانی است و هر قطره خون ارزش دارد ما 230 هزار جان را برای انقلاب داده‌ایم.

وی گفت: یک روزی یکی از کسانی که می‌گفتند اگر این نباشد انقلاب با مشکل مواجه می‌شود همان آقا با سران فتنه جلسه می‌گیرد.

وی اضافه کرد: امروز همان ایرانی که می‌گفتند نمی‌توانند، آفتابه بسازند، موشک بالستیک می‌سازد و سیستم پاتریوس دشمن را غافل‌گیر می‌کند.

سردار نوراللهی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نباید اجازه دهیم کسانی به مجلس راه پیدا کنند که پاسدار و حافظ خون شهدا نیستند و حرف‌های رزم‌آرا را تکرار می‌کنند و می‌گویند ایرانی نمی‌تواند حتی یک افتابه را بسازد.

وی خاطرنشان کرد: مجلسی که 90 نماینده آن تایید صلاحیت نشد و شورای نگهبان رسما اعلام کردند اینها به دلیل مشکل اقتصادی و مالی و در این فازها تائید نشده‌اند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول